Pozycjonowanie stron Google – Poradnik 2019

Pozycjonowanie stron poradnikPozycjonowanie stron samemu? Czemu nie! Jeśli zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie to trafiłeś w dobre miejsce. Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik SEO 2019. Zaczynajmy.

Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces, którego zadaniem jest poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie strony można podzielić na dwa podstawowe etapy. Onsite SEO – czyli działania związane z optymalizacją strony. Off site SEO czyli działania poza stroną. Jednak zanim zabierzemy się za optymalizację naszej strony www, niezbędny będzie audyt seo. To właśnie na jego podstawie wyszukamy odpowiednie słowa kluczowe oraz plan działania na naszej stronie internetowej. Jeśli zastanawiasz się jak wypozycjonować stronę, oraz co wpływa na pozycjonowanie strony to trawiłeś w dobre miejsce. Witamy w naszym poradniku.

Jak dobrać słowa kluczowe

Audyt strony internetowej zaczniemy od dobru słów kluczowych. Czyli inaczej mówiąc dobrać te frazy kluczowe, pod jakimi chcemy aby nasza strona lub sklep internetowy pojawiały się w wyszukiwarce Google. Jest to jeden z kluczowych elementów, zwłaszcza jeśli nie dysponujemy dużym budżetem.

Jak zatem dobrać frazy kluczowe? Z pomocą przychodzi nam Planer słów kluczowych Google oraz inne narzędzia SEO, takie jak ahrefs czy keywordtool.io.

Planer słów kluczowych Google

Jest to stosunkowo proste narzędzie. Wystarczy założyć konto w Google Ads (dawniej Google Adwords), zalogować się, kliknąć przycisk „narzędzia”, a następnie „Planer słów kluczowych”. Naszym oczom, ukaże się panel, w którym wystarczy podać słowo kluczowe jakie nas interesuję oraz lokalizację. Następnie klikamy zatwierdź i po chwili zobaczymy proponowanie frazy kluczowe wraz z ich średnią miesięczną liczbą wyszukań. Uwaga! Jeśli nigdy nie korzystałeś z Google Ads, a dokładniej nie wydałeś min 5 zł. na reklamę to w kolumnie „śr. miesięczna liczba wyszukań” pojawią się zakresy zamiast dokładnych wartości.

Ahrefs

Ahrefs jest to jedno z najlepszych narzędzi na rynku. Na początku służył on do analizowania linków jakie przychodzą do danego portalu. Jednak z biegiem czasu stał się prawdziwym kombajnem SEO, w którym można znaleźć praktycznie wszystko. W każdym razie jest w nim opcja „Keywords explorer”, dzięki której możemy znaleźć interesujące nas słowa wraz z ich ilością miesięcznych wyszukań. Do tego dochodzą takie opcje jak „Also rank for”, „Questions” czy „Newly discovered”. Wszystkie te opcje z pewnością dostarczą nam ciekawych informacji.

Keywordtool.io

Keywordtool.io, jest to to wspaniałe narzędzie do analizy słów kluczowych. Możemy tam znaleźć proponowane frazy kluczowe, pytania czy podobne frazy. Oczywiście wszystko z ich miesięczną ilością wyszukań oraz trendem. Do tego możemy sprawdzić ilość wyszukań interesujących nas fraz na Bingu, YouTube, Amazon, Ebay, Instagram oraz Twiter.

Korzystając z tych trzech narzędzi bez problemu znajdziemy interesujące nas dane. Jednak znalezienie odpowiednich fraz to nie wszystko. Należy pamiętać, że każde słowo ma nieco inną konkurencyjność. Przez co może nam być łatwiej lub ciężej zdobyć nasze upragnione top3 w wyszukiwarce Google.

Analiza konkurencji

To właśnie dzięki analizie konkurencji będziemy w stanie określić ile mniej więcej musimy zainwestować czasu i pieniędzy aby znaleźć się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce internetowej. Wiele osób niestety ignoruje ten punkt, a następnie narzeka, że jest poza pierwszą stroną w wynikach wyszukiwania Google. W każdym razie jak zrobić poprawną analizę konkurencji? Jest to bardzo obszerne zagadnienie ale postaram się na nie odpowiedzieć.

Jeśli znajdziemy interesującą nas frazę powinniśmy wpisać ją w Google i otworzyć pierwsze 10 stron. Uwaga! Interesują nas tylko wyniki organiczne, nie otwierajcie reklam bo to jest zupełnie bez sensu. Następnie przechodzimy do analizy. Oto niektóre rzeczy jakie powinieneś zrobić:

  • Rodzaje strony – Zrozum dokładnie swoją niszę. Jest to bardzo ważne aby zrozumieć czego ludzie szukają pod daną frazą. Jeśli dla przykładu na hasło „maski antysmogowe”, wszystkie czołowe pozycje to sklepy internetowe, to będzie Ci bardzo ciężko przebić się na to hasło ze stroną informacyjną.
  • Treści strony – Sprawdź dokładnie ile treści ma konkurencja oraz czy jest ona wypełniona odpowiednią ilością fraz kluczowych. Dokładnie na ten temat, zostanie opisany poniżej w dziale o tym jak pisać treści pod SEO.
  • Ilość linków przychodzących – czyli ile linków przychodzących idzie do interesującej nas strony oraz do strony głównej danego portalu. Jest to niezwykle ważne bo prawdopodobnie będziesz musiał zbudować podobny profil linków aby konkurować z tymi witrynami. Jakie linki przychodzą do danej domeny dowiemy się za pomocą takich narzędzi jak ahrefs, majestic czy SEO SpyGlass. Pozyskiwanie linków zwrotnych na naszą stronę internetową szczegółowo omówimy w sekcji link building.
  • Jakoś linków – Pamiętaj, że ilość nie zawsze równa się jakość. Jeżeli np. do danej strony prowadzi 1000 linków zwrotnych, jednak są to słabej jakości linki takie jak profile z forum, komentarze, Web 2.0 itp. to prawdopodobnie możesz pokonać konkurencję przy znacznie niższej liczbie wysokiej jakości linków. Tutaj również możemy się wspomóc takimi metrykami jak DA/PA z ahrefsa czy TF/CF z majestica. Również ciekawym narzędziem jest Moz.com, który udostępnia darmową wtyczkę pod Chroma, dzięki której możemy poznać Moz rank danej witryny.
  • Wielkość witryny – Jeżeli Twoja konkurencja, posiada rozbudowane portale musisz się liczyć z tym, że będziesz musiał zbliżyć się do nich z liczbą podstron. Praktycznie żadnej portal, który posiada tylko klika podstron nie konta dużej strony internetowej na trudną frazę kluczową.
  • Wiek witryny – Sprawdź ile lat mają dane portale internetowe. Jeżeli na czołowych pozycjach są młode witryny internetowe to z pewnością będzie łatwiej się do nich zbliżyć.

Na prawdę nie lekceważ tego etapu. Jest on długi oraz czasochłonny jednak praca jaką tutaj wykonasz z pewnością zaowocuje w przyszłości. To właśnie tutaj są fundamenty Twojego domu. Jeśli wykonasz je solidnie to z pewnością inwestycja się zwróci.

Teksty SEO – czyli tworzenie treści

Zanim zaczniesz tworzenie treści dla swojej strony po raz kolejny musisz zwrócić uwagę na konkurencję. Sprawdź w jaki sposób jest zbudowana ich treść. Sprawdź jakie mają nagłówki. Na jakie hasła pojawiają się w organicznych wynikach wyszukiwania. Dokładnie zaplanuj jak ma wyglądać Twoja strona. Bez solidnego planu osiągnięcie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukania może być ciężkie.

Jaki pisać teksty SEO?

Seo copywriting to na prawdę ciężka sprawa. Nie dość, że musimy się skupić wypełnieniu treści słowami kluczowymi, to musimy jeszcze do tego zachować tak zwany user experience.

User experience czyli doświadczenia użytkownika. Google sugeruje aby pisać tworzyć treści tylko pod użytkownika, aby nie tworzyć ich pod roboty. Jednak z moich doświadczeń mogę z całą pewnością stwierdzić, że trzeba budować treści zarówno pod użytkownika jak i robota Google.

 

Optymalizacja stron

W tej sekcji zajmiemy się optymalizacją stron. Jest to kolejny krok w naszej długiej podróży. Naszym celem jest aby strony internetowe już od samego początku były poprawnie zoptymalizowane. Poniżej postaram się umówić najważniejsze aspekty związane z tym tematem.

Struktura strony

Zastanów się nad strukturą swojej witryny, w jaki sposób ma ona wyglądać. Przede wszystkim chodzi o to jak ułożyć strukturę adresów url. Najlepszym rozwiązaniem jest robić tak zwaną hierarchię. Dla przykładu jeśli mamy stronę o laptopach, to starajmy się aby nasze adresu url układały się w logiczną całość. Przykładowa struktura:

  • domena.com – strona główna
  • domena.com/laptopy – podstrona, na której można znaleźć różne marki laptopów takie jak lenovo czy dell.
  • domena.com/laptopy/lenovo – kolejna podstrona, już z dokładnym opisem marki lenovo oraz przykładowe modele.
  • domena.com/laptopy/lenovo/ideapad-300 – i następna podstrona, z dokładnym opisem danego modelu.

Mając taki układ adresów url robot Google w miarę łatwo zrozumie strukturę naszej strony i będzie wiedział co ma wyświetlić pod danymi zapytaniami. Jeśli jednak Twoja struktura będzie mało zrozumiała to zwiększasz prawdopodobieństwo, że Twoja strona znajdzie się poza pierwszą stroną wyników wyszukiwania.

Meta tagi oraz nagłówki

Tutaj powinno być to oczywiste dla większości. Wszystkie kursy oraz szkolenia SEO mówią to na pierwszej lekcji. Ważne jest aby słowo kluczowe pojawiło się w tytule naszej strony oraz nagłówku H1. W miarę możliwości staraj się aby zarówno tytuł strony jak i nagłówki były unikalne.

Szybkość ładowania strony

Szybkość ładowania strony możemy sprawdzić za pomocą narzędzia gtmetrix.com oraz Google PageSpeed Insights. Wystarczy podać interesujący adres url i kliknąć analiza. Po paru sekundach otrzymamy raport szybkości naszej strony oraz wytyczne co należy poprawić.

Certyfikaty SSL

Kolejny czynnik tym razem związany z bezpieczeństwem. Teraz, gdy praktycznie każdy hosting oferuje nam bezpłatny certyfikat SSL możemy go bez trudu zainstalować na naszej domenie. Po zainstalowaniu certyfikatu SSL nie zapomnij przekierować strony z http na https. Możesz to zrobić dodając następujący kod do pliku htaccess:

RewriteEngine On
RewriteCond% {HTTPS} off
RewriteRule (. *) Https: //% {HTTP_HOST}% {REQUEST_URI} [R = 301, L]

Zapewni to, że użytkownicy zawsze zostaną przekierowaniu na stronę z https, oraz zniknie problem z tak z powielaniem treści czyli tak zwany duplicant content.

Link Building – czyli offsite SEO

Kiedy już zoptymalizujemy swoją stronę internetową oraz jej treści możemy zacząć promocję swojej witryny. To tutaj tak na prawdę zaczyna się proces pozycjonowania stron internetowych. Wszystko wcześniej oczywiście miało kolosalny wpływ na to aby osiągnąć wysokie wyniki wyszukiwania. Cały dotychczasowy proces można porównać do budowy samochodu. Optymalizacja, to jakby proces budowy samochodu. Linki przychodzące, to nasze paliwo. Jak zatem pozycjonować stronę naszej firmy?

Z całą pewnością musisz zaplanować plan działania. Na pewno nie chcemy bezsensownego działania. Skuteczne pozycjonowanie stron www to przede wszystkim strategia i plan działania. Naszym zadaniem jest systematyczne dodawanie linków przychodzących. Oczywiście jakoś ponad ilość, i do tego wszystko tak aby wyglądało to jak najbardziej naturalnie.

Jeśli dopiero zaczynasz pozycjonowanie sklepów internetowych lub strony swojej firmy, dodawaj co najwyżej kilka linków tygodniowo. Nigdy nie wydawaj swojego całego budżetu na linki za jednym zamachem. Proces ma być stały i naturalny. Zaplanuj więc miesięczny budżet na pozycjonowanie strony internetowej i konsekwentnie trzymaj się wytycznych.

Rodzaje linków

Wyróżniamy co najmniej kilka typów linków przychodzących. Osobiście jestem zwolennikiem aby używać każdego typu linków jednak należy robić to z głową. Naszym zadaniem jest zrobić wszystko tak aby wyglądało jak najbardziej naturalnie.

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane są również nazywane postami gościnnymi. W mojej ocenie jest to najlepszy rodzaj linków (a przynajmniej na rok 2019). Ważne jest aby kupować linki na sprawdzonych portalach ze swojej branży. Dzięki temu, oprócz przesłania tak zwanego link juice (mocy linku), możemy otrzymać dodatkowy ruch. A to oczywiście może przełożyć się na większej liczbie potencjalnych klientów.

Główną rzeczą na jakiej skupiam się przy wyborze linków jest ruch organiczny danego portalu. W następnej kolejności zwracam uwagę na referring domains, czyli jakie domeny linkują do danej witryny. Oczywiście sprawdzam dokładnie jakiego rodzaju są to linki. Pamiętaj, jakoś ponad ilość.

Jeśli masz problem z znalezieniem stron, na których możesz kupić artykuł sponsorowany to polecam linkhouse.co. Znajdziesz w nim tysiące miejsc z różnych branż, na których możesz umieścić link sponsorowany. Dobrą metodą jest między innymi pisanie wiadomości email do portali z naszej branży z zapytaniem o linka. Czasem może się zdarzyć, że redaktor umieści linka do Twojej strony w istniejącym już artykule.

Katalogi SEO

Na ten temat powstają już legendy. Dla jednych katalogi stron SEO działają, a dla innych nie. A jak to jest w rzeczywistości? Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Na pewno unikałbym słabych darmowych katalogów SEO. Jeśli już decyduje się na jakiś to muszą być to mocne katalogi SEO z renomowanych stron.

Do tego oczywiście dochodzą katalogi branżowe, z których również korzystam. W każdym razie pamiętaj, że im bardziej zróżnicowany jest Twój profil linków tym lepiej.

W katalogach zawsze sprawdzam, ilość organicznych odwiedzin (za pomocą ahrefs), liczbę keywords rankujących w danej branży. Do tego parametry DA i PA.

Web 2.0

Ciężko dokładnie określić czym są dokładnie strony web 2.0. Ogólnie rzecz biorąc, są to blogi na mocnych domenach takich jak WordPress.com, Blogspot.com czy weebly.com. Głównym zadaniem takich linków jest stworzenie bloga na mocnej domenie. Następnym krokiem jest stworzenie, wysokiej jakości artykułów i podlinkowanie naszej strony docelowej.

Dużą zaletą blogów web 2.0 jest to, że mamy nad nimi pełną kontrolę. Mam na myśli to, że możemy umieszczać tam treści i linki typowo dopasowane pod nas. W razie jakiś problemów zawsze możemy usunąć link do naszej strony docelowej.

Profile i komentarze

Tego rodzaju linków nie powinno się robić jakoś szczególnie dużo. Ważne aby wyglądały naturalnie. Osobiście jeśli chodzi o profile to trzymam się strategii, że linkuje z nich tylko stronę główną. Nie robiłem żadnych testów na ten temat ale moim zdaniem wygląda to strasznie nienaturalnie kiedy w opisie swojego profilu damy link do podstrony.

Komentarze na forach internetowych moim zdaniem całkiem fajnie działają. Tutaj mamy możliwość napisania danego tematycznego postu oraz umieszczenie w nim linka. W tym przypadku linkuję już do danej podstrony. Np. jeśli dany post jest o butach do biegania, to staram się już linkować do danego produktu.

Jeśli nie wiesz jak znaleźć odpowiednie miejsca gdzie można napisać tego rodzaju posty, polecam grupy facebookowe, na których można znaleźć sporo ogłoszeń. Najlepiej jest szukać pod hasłem „marketing szeptany” lub „content marketing”.

Jeśli jednak chciałbyś zrobić to w własnym zakresie po raz kolejny polecam ahrefs. Za jego pomocą możemy zobaczyć w jakich miejscach nasza konkurencja ma linki. Jeśli znajdziemy tam fora internetowe czy profile możemy postarać się umieścić link w tym samym miejscu.

Social media

Po aktualizacji z sierpnia 2018 dużą rolę przykładam do social media. Update E-A-T, oraz YMYL zmienił nieco podejście do zaufania w internecie. Zakładając konto dla naszego sklepu internetowego na portalach takich jak Facebook, Twitter czy Linkedin z pewnością poprawiamy zaufanie w oczach Google.

Social media są również doskonałym miejscem do budowania public relations z naszymi użytkownikami. Do tego, publikując nasze posty w social mediach możemy ściągnąć ruch na naszą stronę www.

Sieci PBN

Sieci PBN (Private Blog Network) to inaczej budowanie swoich stron zapleczowych. Strony zapleczowe polegają na stworzeniu kilku/kilkudziesięciu portali o podobnej tematyce do naszej strony docelowej (chodź niekoniecznie). W dużej mierze polega to na przechwyceniu mocnych upadłych domen. Czyli takich, do których prowadzi sporo linków. Następnie na takiej domenie staramy się postawić portal, podobny do poprzedniego. W ten sposób dość tanim kosztem możemy mieć całkiem mocną stronę, z której możemy linkować do naszych stron docelowych.

Zwróć uwagę na to, że jest to dość „zaawansowana strategia” i zdecydowanie odradzam ją osobą początkującym. Roboty Google potrafią wykrywać tego rodzaje sieci. Może to dla nas skończyć spadkiem pozycji lub nawet usunięciem strony z indeksu.

Anchor Tekst

Anchor text jest niezwykle ważną sprawą jeśli chcesz się znaleźć na wysokich pozycjach. To tutaj wiele osób popełnia błędy. Musisz być bardzo ostrożny dobierając dokładne zakotwiczenie w linkach do swojej strony. Można to porównać do tworzenia treści na stronie. Nie chcemy aby gęstość słów kluczowych na naszej witrynie była zbyt duża. Podobnie jest z anchor tekstami. Staraj się nie przekraczać 1-2% dokładnych fraz kluczowych w swoim profilu linków.

Staraj się utrzymywać spory procent anchorów związanych z marką oraz goły adres strony. Specjaliści seo mniej więcej tak określają proporcje anchor tekstów:

 

Do follow vs No follow

W momencie kiedy zaczniesz pozyskiwać linki na swoją stronę, pojawia się pytanie jakie one mają być. No Follow czy Do follow?

Sprawdzanie efektów

Kiedy już zrozumiałeś na czym polega pozycjonowanie stron internetowych, przyszedł czas aby sprawdzić efekty naszej pracy. W gruncie rzeczy, wszystko co do tej pory robiliśmy to skupiliśmy się na podniesieniu naszej pozycji. Aby sprawdzić czy nasza strona zaczyna przebijać serpach możemy sprawdzić to ręcznie. Jednak jest to niezbyt miarodajne i uciążliwe. Do pomocy analizowania ruchu na twojej witrynie pomoże nam Google search console, Google analytics oraz kilka innych narzędzi SEO.

Google Search Console (wcześniej Google Webmaster Tools)

Jest to darmowa platforma przeznaczona dla administratorów stron internetowych. Aby dodać Twoją stronę www, wystarczy założyć bezpłatne konto na Google. Następnym krokiem jest zweryfikowanie tego, że jesteśmy właścicielem danego portalu. Dzięki GSC, możemy dokładnie sprawdzić, jakie pozycje zajmuje Twoja strona w danych lokalizacjach. Do tego mamy możliwość zobaczenia ile było wejść na naszą stronę z danego słowa kluczowego.

Oprócz monitorowania pozycji, mamy możliwość sprawdzenia czy nasz strona poprawnie się indeksuje czy np jakie linki prowadzą do naszej strony.

Google analytics

Jest to platforma do analizowania statystyk ze stron internetowych. Za jej pomocą możemy dokładnie mierzyć ruch Twojej strony internetowej. Skąd były wejścia, jaki jest procent odrzuceń czy czas spędzony na stronie internetowej.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest pozycjonowanie stron?

Jest to usługa, w której skład wchodzą optymalizacja strony i treści pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz link building. Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych możemy osiągnąć czołowe pozycje w wynikach organicznych Google czy Bing. Jest to również szeroko pojętny marketing internetowy.

Wpływ na pozycjonowanie strony ma jej optymalizacja oraz linki przychodzące.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Cennik pozycjonowania stron, będzie się różnił w zależności od branży oraz konkurencji na dane słowo kluczowe. Ceny pozycjonowania będą również zależne od jakości naszej witryny czy sklepu internetowego. Jednak ogólnie rzecz biorąc za samą roboczogodzinę specjalisty SEO trzeba liczyć mniej więcej 50-100 złoty. Profesjonalny audyt SEO to koszt około 2000zł. Do tego dochodzą linki sponsorowane, których ceny za dobry artykuł są w przedziale od pięćdziesięciu do nawet kilku tysięcy złotych. Jeśli interesuję Cię dokładna wycena pozycjonowania danej frazy kluczowej to najlepiej wyślij zapytanie do freelancera lub agencji SEO. Praktyczna każda agencja jak i freelancer oferuję bezpłatną wycenę.

Jak można zauważyć, coś takiego jak tanie pozycjonowanie nie istnieje. Zapomnij o magicznych sposobach za 50 złotych, dzięki którym możesz zwiększyć ruch na stronie w ciągu paru dni.

Ile trwa pozycjonowanie strony?

Na efekty pozycjonowania są zależne od danej branży. W nisko konkurencyjnych branżach efektów pozycjonowania strony możemy spodziewać się już nawet po kilku dniach. W bardzo konkurencyjnych branżach aby zdobyć czołowe pozycje wyszukiwarki Google, może nam to zająć nawet kilkanaście miesięcy.

Co to to jest pozycjonowanie lokalne?

Zastanawiasz się czym jest pozycjonowanie lokalne? Najprościej mówiąc jest to skupienie się na lokalnych wynikach organicznych. Dla przykładu jeśli prowadzimy salon fryzjerski w Warszawie to niekoniecznie zależy nam aby osiągnąć wysokie pozycje w Przemyślu. Interesuje nas praktycznie tylko osiągniecie pierwszej strony w wynikach wyszukiwania Google w mieście Warszawa. Aby osiągnąć taki efekt musimy przede wszystkim skupić się na linkach z regionalnych stron. Do tego dochodzą tak zwane wizytówki NAP takie jak np. Google moja firma czy Google maps. Oczywiście nie należy zapomnieć o optymalizacji strony pod kątem SEO.

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie jest to tak zwane pozycjonowanie long tail, czyli tak zwany długi ogon. Są to kilkuwyrazowe słowa kluczowe. Dla przykładu jeśli główna fraza to „program partnerski”, to fraza long tail może to być np. „program partnerski dla sklepu z bielizną”.

Co to jest SEO?

SEO jest to skrót z języka angielskiego oznaczający search engine optimization. Czyli mówiąc bardziej po ludzku jest to optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe.

Freelancer vs Agencja SEO

Usługi pozycjonowania stron www, oferują zarówno agencje jak i freelancerzy. Gdy wpiszemy hasło „pozycjonowanie stron www” na czołowych pozycjach znajdziemy takie agencje jak Sunrise System, Grupa Tense, Widoczni, Eactive, bauerSEO czy KampanieSEO. Jeśli chodzi o freelancerów również znajdziemy ich pokaźną ilość. Ciężko stwierdzić jednoznacznie, kto wykona dla nas lepszą pracę. Prawdopodobnie koszt usługi pozycjonowania będzie zdecydowanie tańszy u freelancera. Z drugiej strony duże kampanie SEO mają więcej doświadczenia oraz kontaktów (może być pomocne w poszukiwaniu miejsca na linki).

W każdym razie zawsze przed wyborem agencji SEO poszukaj opinii na ich temat. Warto również poprosić o listę stron, którymi aktualnie się zajmują. W ten sposób możemy zweryfikować czy wykonują swoją pracę dobrze i staranie.

Dobrze jest również zapytać się jaki procent naszego budżetu będzie przeznaczony na linki.