Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google 2019

pozycjonowanie stronPozycjonowanie stron internetowych w dzisiejszych czasach jest czymś koniecznym. Po co nam strona czy sklep internetowy, skoro nikt na niego nie wchodzi? Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja strona internetowa pojawiła się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jesteś w dobrym miejscu. Nasza agencja SEO posiada widzę jak i doświadczenie w pozycjonowaniu stron oraz sklepów internetowych. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby przyciągnąć jak największą liczbę potencjalnych nowych klientów do Twojej strony.

Nasza oferta pozycjonowania skierowana jest zarówno do małych jak i dużych firm z całej Polski. Napisz do nas już teraz a otrzymasz bezpłatną wycenę. Jako, że szanujemy Twój i jak i swój czas wystarczy, że w wiadomości podasz tylko nazwę domeny oraz listę słów kluczowych. Odpowiedź otrzymasz tak szybko jak to tylko możliwe. Zapraszamy również do naszych biur w Częstochowie oraz Krakowie.

bezpłatna wycena

Proces pozycjonowania stron z SeoKO.pl

W momencie gdy zdecydujesz się na współpracę z nami, to działamy według następującego schematu. Oczywiście procesy pozycjonowania są indywidualnie dostosowane do klienta. Dużo zależy od tego w jakim stanie jest jego strona. Jednak poniżej opiszemy standardowy schemat procesu pozycjonowania stron w agencji SeoKO.pl.proces pozycjonowania

Audyt SEO

Pozycjonowanie strony internetowej zaczynamy od przeprowadzenia audytu SEO. Jest to nasz plan działania SEO na stronie internetowej klienta. Analizujemy cały portal, nad którym pracujemy pod względem błędów jak i potencjalnych fraz kluczowych. Skupiamy się na takich rzeczach jak treści strony oraz optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Etap ten w zależności od wielkości strony może potrwać nawet do jednego tygodnia.

Optymalizacja strony pod Google

Po dokonaniu dokładnej analizy strony przyszedł czas na wprowadzenie poprawek. Jest to etap, który trwa zdecydowanie najdłużej. Dzięki naszym specjalistą SEO, Twoja strona zdecydowanie przyśpieszy, będzie bardziej przyjazna wyszukiwarką jak i użytkownikom. Natomiast nasi copywrierzy (redaktorzy), zatroszczą się o content marketing. Czyli zadbają aby treści na stronie były zoptymalizowane zarówno pod SEO jak i osoby odwiedzające Twój portal. Ciężko określić ile dokładnie ten etap może potrwać. Jest to zależne od wielkości oraz aktualnego stanu witryny.

Pozyskiwanie linków

Po przeprowadzeniu wszystkich działań na stronie przyszedł czas na pozyskiwanie linków. Naszym zadaniem jest zdobycie jak najlepszych linków, które „dodadzą mocy” Twojej firmie. W zależności od potrzeb będą to zarówno linki sponsorowane jak i te z naszych prywatnych zaplecz.

Kontynuacja

Po przeprowadzeniu wszystkich poprzednich kroków Twoja strona powinna pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. A co zatem idzie liczba potencjalnych klientów jak i zamówień powinna znacznie wzrosnąć. Jednak na tym nie kończy się nasza współpraca. Pozycjonować stronę należy stale. Nie zapominaj, że jak osiągniesz pierwszą pozycję to Twoja konkurencja będzie chciała Cię wyprzedzić. Dlatego nawet po osiągnięciu czołowych pozycji należy kontynuować proces pozycjonowania strony. Naszym zadaniem będzie ciągłe pozyskiwanie nowych linków, promocja w portalach społecznościowych czy prowadzenie bloga.

Koszt pozycjonowania stron internetowych

Cena pozycjonowania strony  internetowej dla każdego serwisu jest inna. Jest to spowodowana tym, że nie ma dwóch jednakowych stron. Inna cena będzie dla portalu dobrze zoptymalizowanego ale bez linków,  inna dla portalu z linkami bez odpowiedniej optymalizacji. Dlatego zawsze wyceniamy indywidualnie koszt naszej usługi. Jednak ze względu na liczne zapytania poniżej zamieszczamy jakie są mniej więcej koszta usługi.

  • Roboczogodzina specjalisty SEO – 100zł
  • Dobry jakościowo link – 200zł
  • Copywriter – 50zł za tekst

Wnioski nasuwają się same. Jeśli oczekujesz aby specjalista spędził nad Twoją stroną około 10 godzin miesięcznie plus do tego pozyskał mocny link musisz się liczyć z budżetem około 1200zł miesięcznie.

Tanie pozycjonowanie stron w Google zatem nie istnieje. Oczywiście możesz znaleźć oferty pozycjonowania typu 50zł za SEO. Wtedy jednak na prawdę warto się zastanowić, z kim ma się do czynienia. Czy na prawdę uważasz, że kto jest w stanie poświęcić parę tygodni pracy za 50zł? Jeśli na prawdę chcesz znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google, to musisz się liczyć z sporą inwestycją. Warto również zapoznać się z naszym cennikiem, na którym dokładnie opisaliśmy co ile kosztuje.

Standardowa umowa za pozycjonowanie w SeoKO.pl

Agencja SeoKO, ma jedną standardową umowę. Jest to stały abonament w ramach, którego nasi specjaliści wykonują działania SEO. Praktycznie od wysokości takiego abonamentu zależy jak wiele godzin poświęcimy na pracę nad Twoją stroną.

Jako jedni z nieliczny agencji nie oferujemy długotrwałych umów. Po prostu, jeśli jesteś niezadowolony z naszej pracy, taką umowę możesz rozwiązać w ciągu 30 dni. Jest to pewnego rodzaju gwarancja dla Ciebie, że będziemy robić wszystko aby wyniki naszej usługi były zadowalające. Bo jeśli takie nie będą to po prostu możesz z nas zrezygnować. Dla przykładu inne agencje podpisują nawet dwu letnie umowy. Nawet jeśli ich efekty nie będą Cię zadawalać, będziesz musiał się liczyć z długotrwałymi kosztami. My gramy fair. Jesteś niezadowolony z efektów, rozwiązujemy umowę i tyle.

Płatność za efekt

Nasza agencja nie oferuje tego typu usługi. Oczywiście czasem możemy zrobić pewien wyjątek, jednak uważamy, że nie jest to optymalny model. Głównym powodem są w taki wypadku długotrwałe umowy. Jeśli klient chcę się pojawić wysoko na dość trudną frazę kluczową potrzebne są dość wysokie inwestycje z naszej strony. Aby to się nam zwróciło musimy podpisać umowę minimum na rok a często nawet na dwa lata. Jeśli z jakiegoś powodu nasze działania będą nieskuteczne, to w przypadku płatności za efekt, nie ma możliwości zerwania umowy przed czasem. Dlatego uważamy, że optymalną umową jest stały miesięczny abonament. Wtedy jeśli nie widzisz efektów, możesz praktycznie od raz z nas zrezygnować.

 

Pozycjonowanie stron www z SeoKO.pl

SeoKO.pl to agencja, której specjalność to pozycjonowanie stron w Google oraz kampanie reklamowe. Nasz zespół składa się z specjalistów SEO, specjalistów od kampanii Google Ada oraz Facebook Ads. Do tego współpracujmy z grupą freelancerów. Naszą wiedzę zdobywamy głównie dzięki praktyce. Sami posiadamy i rozwijamy kilkanaście portali internetowych, dzięki którym zdobyliśmy doświadczenie. Jednak to tylko niektóre nasze atuty. Poniżej znajdziesz pełną listę dlaczego warto z nami współpracować.

  • Skuteczność w działaniu – Przede wszystkim mierzymy siły na zamiary. Nie obiecujemy, że jesteśmy w stanie coś zrobić jak nie jesteśmy. Dlatego też jeżeli widzimy, że w danym budżecie nie będziemy w stanie osiągnąć zakładanych wyników to nie podejmujemy się takich działań.
  • Indywidualne podejście do klienta – Dla każdego z naszych klientów podchodzimy indywidualnie. Wspólnie ustalamy strategię. Jesteśmy też w stanie dostosować umowę do danej firmy. Nie trzymamy się sztywno danego schematu.
  • Bezpieczeństwo – Stosujemy bezpieczne techniki SEO, które są zgodne z wytycznymi Google. Jednak, na specjalne życzenie klienta jesteśmy w stanie nieco naciągnąć pewne wytyczne. Dla przykładu jeśli posiadasz dwie strony internetowe o tej samej tematyce. Na jednej możemy stosować nieco bardziej agresywne technika, a na drugiej bezpieczne.
  • Stały rozwój – Staramy się nieustannie poszerzać naszą wiedzę, tak aby była jak najbardziej aktualna.
  • Luźne ale profesjonalne podejście – Do naszych obowiązków podchodzimy starannie, ale cenimy sobie nieco luzu. Nie musisz do nas pisać „na Pan” itp. Wszyscy mówimy do siebie po imieniu.

Jak działa wyszukiwarka internetowa Google

Wpisując w wyszukiwarkę Google dowolne słowa kluczowe, otrzymamy listę stron, które według Google najlepiej pasują do naszego hasła. Znajdą się tam zarówno płatne wyniki reklamowe z Google Ads (dawniej Google Adwords), jak i te naturalne wyniki wyszukiwania. Poniżej na zdjęciu możesz zobaczyć jak wygląda pierwsza strona wyszukiwania Google na hasło pozycjonowanie stron.

wyszukiwarka Google

Na kolor zielony zostało zaznaczone słowo kluczowe, które wpisujemy w wyszukiwarkę. Poniżej w kolorze czerwonym zostały zaznaczone sponsorowane reklamy w Google Ads. Kolorem żółtym wyniki organiczne, czyli te, na których nam najbardziej zależy. Na samym dole możemy zobaczyć podpowiedz fraz kluczowych jakich używają ludzie wpisując dane hasło.

Wygląd pierwszej strony wyników, może nieznacznie się różnić w zależności od hasła kluczowego, bądź lokalizacji. Dla przykładu wpisując frazę z dodaniem miasta na koniec np „Pozycjonowanie Warszawa„, to na samej górze pierwszej strony pojawi nam się mapa Google, na której będą zaznaczone Agencje SEO w Warszawie. Wpisując np dokładną nazwę danego produktu bardzo często pojawi nam się oferta sklepów internetowych z ceną danego produktu. Oczywiście są to linki sponsorowane w kampaniach reklamowych. Usługa pozycjonowania stron internetowych dotyczy tylko wyników zaznaczonych na żółty kolor. Jak widać są one nieco schowane przez reklamy ale ciągle na czołowe pozycje trafia znaczna część użytkowników.

Oczywiście istnieją również branże, dla których forma reklamy jest zakazana. Wtedy cała pierwsza strona będzie składała się z wyników organicznych.

Co wpływa na pozycjonowanie strony

Proces pozycjonowania stron internetowych jest dość skomplikowany. Istnieją setki czynników, które mają wpływ na to czy nasza strona zajmie wysokie pozycje organiczne. Oczywiście nikt nie zna ich wszystkich. Jednak na bazie doświadczeń i analiz, specjaliści SEO próbują dopasować stronę tak aby pojawiała się jak najwyżej. W każdym razie, czynniki te możemy podzielić na dwie grupy.Pozycjonowanie

Działania on-page

On Page czyli optymalizacja strony internetowej. To jest właśnie pierwszy etap każdej usługi pozycjonowania. Do głównych czynników związanych z Onstie SEO możemy zaliczyć:

  • Tytuł strony
  • Ilość treści na stronie
  • Zagęszczenie słów kluczowych
  • Unikalność treści
  • Przyjazny adres url
  • Szybkość ładowania strony

Jeśli zależy Ci na przeprowadzeniu analizy Twojej strony internetowej odwiedź nasz dział Audyt SEO. To właśnie profesjonalny audyt SEO pokaże Ci wszystkie błędy jakie musisz poprawić aby Twoja strona była dopasowana do wyszukiwarki Google. Do tego przeprowadzimy dobór słów kluczowych, tak aby jak najbardziej zoptymalizować Twoją stronę pod dane zagadnienia.

Działania off-page

Do działań offsite SEO, zaliczamy wszystkie prace poza stroną. Działania te opierają się głównie na zdobywaniu wartościowych odnośników (linków) do strony. W ten sposób nasza strona zdobywa popularność w internecie a jej pozycja w wyszukiwarce internetowej rośnie.

Aby linki sponsorowane przynosiły efekt ważne jest aby były mocne jakościowo (z zaufanych stron) oraz tematyczne.

Wszystkie powyższe działania połączone (przeprowadzone poprawnie) z odpowiednią optymalizacją treści powinny dać pierwsze pozycje w wyszukiwarce Google.

Liczba linków przychodzących jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych.

Jakie strony można pozycjonować

Najkrócej mówiąc wszystkie. Nie ma żadnych przeciwwskazań co do stron. Poniżej jednak możesz przeczytać jakie rodzaje stron mają większy, a jakie mniejszy aby wykupić taką usługę.

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych – Pozycjonowanie sklepu internetowego jest dość powszechne. Żaden właściciel nie może sobie pozwolić na sklep, w którym nie ma klientów. W związku z tym, że praktycznie każdy sklep internetowy korzysta z usług SEO to ceny z roku na rok są co raz wyższe za tą usługę. Jednak jeśli uda się nam zdobyć czołowe pozycje, to koszt naszej usługi powinien się szybko zwrócić.
  • Pozycjonowanie strony WordPress – WordPress jest jednym z najlepszych systemów CMS. Został on zbudowany tak, że nawet osoby bez podstawowej wiedzy z zakresu html mogą zbudować profesjonalną witrynę internetową. Optymalizacja WordPress pod względem SEO jest dość prosta. Powstało mnóstwo wtyczek, które pomagają w optymalizacji swojej strony. Osobiście polecamy wtyczkę YoastSEO. Dzięki niej bez problemu nawet początkująca osoba zoptymalizuje swoją stronę WordPress.
  • Pozycjonowanie bloga – Blogi internetowe stały się w ostatnich latach bardzo popularne. Niektóre z nich mają tak duży ruch organiczny, że firmy reklamowe się nimi zainteresowały. Jeśli więc prowadzić bloga internetowego to zdecydowanie warto zainwestować w pozycjonowanie. Koszt powinien nie być tak wysoki jak w przypadku innych witryn a efekty mogą przyjść bardzo szybko. Prowadzenie bloga może być również częścią Twojego biznesu, przez co dużo łatwiej i taniej możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej.
  • Pozycjonowanie marki – Jest to dość mało popularne, ze względu na brak konkurencji. Jeśli nasza marka unikalną nazwę to praktycznie zawsze znajdzie się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce. W takiej sytuacji bardziej opłacają się nam działania budujące rozpoznawalność naszej marki, jak marketing szeptany, kampanie reklamowe w Google ads, czy social media.
  • Pozycjonowanie produktu – Pozycjonowanie produktu zdominowały strony affilacyjne, czyli takie korzystające z programów partnerskich. Aby wypozycjonować stronę na konkretny produkt nie potrzebujemy aż tak dużego budżetu jak na produkty ogólne. Dzięki temu koszt usługi będzie zdecydowanie niższy.
  • Pozycjonowanie grafiki – Korzystając z wyszukiwarki Google, możesz szukać zdjęcia lub grafiki. Nawet pomimo wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, Twoje grafiki mogą być niewidoczne dla użytkowników. Aby pojawić się na samej górze, również niezbędne będą działania SEO. Co prawda liczba wyszukań poszczególnych grafik jest zdecydowanie niższa niż słów kluczowych, to jednak warto również z nich pozyskać ruch na stronie.

Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie firm w mapach Google jest praktycznie koniecznością. Już teraz dla większości fraz kluczowych nad wynikami organicznymi pojawia się mapa Google. Warto więc wykorzystać tą aplikację aby zwiększyć liczbę odwiedzin naszej strony. Jest to idealne rozwiązanie dla takich biznesów jak stomatologia, psychologia, fryzjerstwo czy usługi budowlane.

Aby dodać swoją wizytówkę trzeba zarejestrować się w usłudze Google Moja Firma. Rejestracja zajmuje klika minut. Wystarczy utworzyć profil własnej firmy, podać lokalizację i praktycznie tyle. Jednak aby Twoja wizytówka pojawiała się w mapach przed Twoją konkurencją potrzebne będzie kilka czynników. Zatem jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w Google Maps skontaktuj się z nami.

Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych w Google Maps, Twoja firma pojawi się w mapach Google po wpisaniu danej frazy kluczowej. W ten sposób lokalni klienci bardzo szybko odnajdą Twoje usługi, a mapa pokaże im jak do Ciebie dotrzeć.

 

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa, dzięki której Twoja witryna znajdzie się na czołowych pozycjach na wybrane frazy kluczowe w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google czy Bing. Jest to szereg działań, związany z optymalizacją jak i działaniami poza stroną. Efektem skutecznego pozycjonowania jest zwiększenie liczby potencjalnych klientów na Twojej stronie.

SEO a pozycjonowanie stron www – czym się różni?

Co raz częściej internauci mylą nieco pojęcia SEO a pozycjonowanie. SEO, to skrót z języka angielskiego od search engine optimization. Mówiąc dokładniej, jest to przede wszystkim proces optymalizacji strony. Jest to zatem część etapu pozycjonowania strony www.

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Odpowiedz wydaje się oczywista. Jeśli nie ma Cię w Google to nie istniejesz. To powiedzenie chyba każdy z nas już zna. I oczywiście jest w nim sporo prawdy. Jeśli jesteś właścicielem strony lub sklepu internetowego nie możesz sobie pozwolić na to aby strona nie zarabiała. Dzięki usłudze pozycjonowania Twoja strona powinna znaleźć się na pierwszej stornie w wynikach wyszukiwania. A co za tym idzie, przyciągać potencjalnych klientów. Jeśli Twoja strona jest niewidoczna w Google, nie masz praktycznie szans na zarabianie w internecie.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu internetowego?

Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Wszystko zależy od danego keywordsa. W każdym razie zapraszamy do naszego cennika, w którym dokładnie poznasz jakie kryteria są brane pod uwagę przy wycenie. Jednak aby mniej więcej odpowiedzieć na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie stron, to ceny w agencjach SEO zaczynają się od tysiąca złoty miesięcznie.

Ile trwa proces pozycjonowania strony?

Kiedy zobaczymy pierwsze efekty pozycjonowania? Takie pytanie bardzo często można spotkać. Wszystko zależy od konkurencji oraz słowa kluczowego na jakie chcemy pojawić się w naturalnych wynikach organicznych. Przy niskiej konkurencji, wyniki możemy zobaczyć nawet po paru dniach. Przy wysokiej proces ten może zająć nawet kilka miesięcy. Zdarzają się również sytuacje, że po mimo licznych działań strona nie osiąga wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Należy jednak zaznaczyć, że proces jest stały. Nawet jak już się nam uda zdobyć sam szczyt nie powinniśmy zrezygnować z usługi pozycjonowania. Pamiętaj, że Twoja konkurencja nie śpi i to ona teraz będzie chciała wyprzedzić Ciebie. Aby zachować stabilne pozycje musisz liczyć się z stałym procesem.

Czy jest gwarancja uzyskania czołowych pozycji?

Agencja marketingu internetowego SeoKO.pl nie może zagwarantować pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google. Nikt nie może tego zagwarantować. Firma Googla wydała w tej sprawie oficjalny komunikat, aby wystrzegać się agencji SEO, które gwarantują daną pozycję.
Wyszukiwarka Google jest narzędziem zewnętrznym, poza naszą kontrolą. Jednak, dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wskazówkami Google dla webmasterów oraz nieustanną edukacją, jesteśmy w stanie znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo pojawienia się Twojej strony na czołowych pozycjach.
W każdym razie jesteśmy w stanie zagwarantować Ci pełne zaangażowanie, dobór najlepszych i bezpiecznych technik oraz dopasowywanie się pod aktualne zmiany w algorytmie Google. Wszystko po to aby Twój budżet przeznaczony na SEO został optymalnie spożytkowany.

Jak sprawdzać efekty pozycjonowania strony?

Do mierzenia efektów pozycjonowania stron służą różnego rodzaju rank trackery.

Czym jest pozycjonowanie szerokie?

Jest to skupienie się na frazach kluczowych z długiego ogona. Dla przykładu słowo kluczowe to „pozycjonowanie”, to frazą z długiego ogona może być np „pozycjonowanie lokalne w Częstochowie„.

Jak pozycjonować swoją stronę internetową?

Aby nauczyć się pozycjonować strony zapraszamy do naszego poradnika. Znajdziesz tam liczne przykłady z strategii pozycjonowania oraz case study. Ponad to polecamy czytać liczne case study, oraz dołączyć do grup facebookowych.

Jakie dane muszę udostępnić podczas pozycjonowania

Teoretycznie nie musisz podawać żadnych danych osobowych, loginów ani haseł do hostingu czy panelu cms. Jednak w takim przypadku musisz się liczyć z tym, że liczne poprawki, będziesz musiał sam wprowadzić na swoją stronę. Udostępniając dane do Twojego portalu specjalista może sam wprowadzić pewne zmiany. Którą wersję wybierzesz to zależy już tylko od Ciebie.

Podsumowanie

Aby Twoja strona znalazła się na wysokich pozycjach wśród organicznych wyników wyszukiwania, musisz zainwestować w usługę pozycjonowania strony internetowej.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach jest procesem składającym się z trzech etapów. Pierwszym z nim jest dobór słów kluczowych. Drugi to optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Trzeci to Link building, czyli pozyskiwanie linków sponsorowanych do Twojej strony www lub sklepu internetowego.

Jeżeli wszystkie etapy zostały wykonane poprawnie, to widoczność Twojej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania powinna znacznie wzrosnąć. Mamy głęboką nadzieję, że dzięki nam zrozumiałeś nieco bardziej na czym polega pozycjonowanie.

Warto otworzyć również konto Google analytics, dzięki któremu możesz sprawdzić źródła ruchu na stronie www, oraz Google search console. Będziesz tam mógł monitorować widoczności strony w wyszukiwarce Google.

Jeśli interesuję Cię oferta skutecznego i bezpiecznego pozycjonowania, to agencja SeoKO.pl z pewnością będzie dobrym wyborem. Specjalizuje się zarówno w White hat SEO jak i Black hat SEO. Napisz do nas i poproś o bezpłatną wycenę już teraz.